RSS

Οί Έλληνες Καταναλωτές διστάζουν στις επίσημες καταγγελίες

02 Ιολ.

Το 2008, το 16% των καταναλωτών ηλικίας 15 ετών και άνω στην ΕΕ-27 είχε πραγματοποιήσει επίσημη καταγγελία κατά τους τελευταίους 12 μήνες για τον πωλητή ή τον πάροχο υπηρεσιών.

την Έλλάδα το ποσοστό φθάνει στο επίπεδα του 9% πού έχει προβεί σε επίσημη καταγγελία. Το μεγαλύτερο μερίδιο των καταναλωτών που καταγγέλλουν βρέθηκαν στη Σουηδία (34%), η Κάτω Χώρες (25%), τη Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο (και οι δύο 24%), Φινλανδία (23%) και Δανία (22%) και το χαμηλότερο στη Βουλγαρία (4%), τη Λετονία και την Πορτογαλία (και τα δύο 5%), τη Λιθουανία και τη Ρουμανία (6% και οι δύο).

Στην ΕΕ27, λίγο πάνω από το ήμισυ (51%) αυτών που έχουν υποβάλει καταγγελία ήταν ικανοποιημένοι με το τρόπο με τον οποίο εξετάστηκαν.
Στην Έλλάδα το ποσοστό φθάνει στα επίπεδα του 45% που έμειναν ικανοποιημένοι.
Τα υψηλότερα επίπεδα ικανοποίησης βρέθηκαν στη Σλοβακία (80%), τη Σλοβενία (73%), την Τσεχική Δημοκρατία και την Αυστρία (και οι δύο 68%) και το χαμηλότερο στην Γαλλία (30%), την Ισπανία, τη Λετονία και την Ουγγαρία (όλα 39%).

Advertisements
 
Σχολιάστε

Posted by στο Ιουλίου 2, 2009 in ΔΕΛΤΙΑ ΤΥΠΟΥ

 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: