RSS

Κινητή τηλεφωνία

12 Μαρ.

20140312-181958.jpgΤο Ελκεκά με την ευκαιρία της παγκόσμιας ημέρας του Καταναλωτή 15 Μάρτη 2014, θα προσπαθήσει να αναδείξει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές απο τούς πάροχους της κινητής τηλεφωνίας.<a
Όλοι γνωρίζουμε ότι το κινητό τηλέφωνο, έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας, διότι δεν μας δίνει μόνο την δυνατότητα να μιλάμε αλλά να μπορούμε να γράφουμε κέιμενα,να κάνουμε συναλλαγές,να έχουμε πρόσβαση σε υπηρεσίες και πληροφορίες χρήσιμες για την υγείας μας.
Είναι ένα σημαντικό εργαλείο στά χέρια των καταναλωτών , που τούς βοηθά στην ενδυναμωσή τους.
Ο αριθμός τών ανθρώπων που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες της κινητής τηλεφωνίας σήμερα παγκοσμίως πλησιάζει τα επτά δισεκατομμύρια , το 2010 ήταν 5,4 δις το 2011 6 δις, το 2013 6,8 δις.
Για τους λόγους αυτούς, το Ελκεκά καλεί τούς πάροχους:
1. Να παράσχουν στους καταναλωτές πρόσβαση σε μια προσιτή, αξιόπιστη υπηρεσία

Οι καταναλωτές θέλουν να είναι σε θέση να έχουν πρόσβαση σε οικονομικά προσιτές υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας, προκειμένου να επικοινωνούν και να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες. Είναι λογικό ότι τότε αναμένουμε οι υπηρεσίες αυτές να είναι συνεπείς και υψηλής ποιότητας χωρίς outs πτώση στην υπηρεσία.

2. Να Παρέχουν στους καταναλωτές δίκαιες συμβάσεις σε πλήρη και κατανοητή γλώσσα

Οι καταναλωτές συχνά αισθάνονται εξαπατημένοι από τον παροχέα κινητής τηλεφωνίας τους, είτε λόγω αθέμιτων συμβατικών όρων και προϋποθέσεων ή επειδή δεν καταλαβαίνουν τι είχαν υπογράψει. Πάροχοι τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών πρέπει πάντα να παρέχουν στους καταναλωτές δίκαιες συμβάσεις με όλες τις σχετικές πληροφορίες που εξηγούνται με σαφήνεια, έτσι ώστε οι καταναλωτές να μπορούν να ασκούν το δικαίωμά τους καί να κάνουν συνειδητές επιλογές.

3. Παρέχουν στους καταναλωτές δίκαιη και διαφανή τιμολόγηση

Οι καταναλωτές δεν πρέπει να χρεώνονται για τις υπηρεσίες που δεν έχουν ζητήσει. Απαιτούμε δικαιοσύνη και η διαφάνεια στους λογαριασμούς μας, και την προστασία από την απάτη χρέωσης.

4. Παρέχουν στους καταναλωτές ασφάλεια για τα προσωπικά τους δεδομένα.

Παρόχοι τηλεπικοινωνιών και οι ρυθμιστικές αρχές πρέπει να προστατεύουν τα προσωπικά δεδομένα που οι καταναλωτές παραιτηθεί, προκειμένου να χρησιμοποιούν τα κινητά υπηρεσίες. Ενώ δίνει συναίνεση για τη χρήση των προσωπικών δεδομένων μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία του χρησιμοποιώντας ένα κινητό τηλέφωνο, μπορεί επίσης να θέσει σε κίνδυνο το δικαίωμα του καταναλωτή στην ασφάλεια. Οι καταναλωτές πρέπει να είναι σε θέση να καθορίςουν τους όρους για το πώς χρησιμοποιούνται αυτά τα δεδομένα.

5. Ακούει και να ανταποκρίνεται στα παράπονα των καταναλωτών

Πάροχοι τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών θα πρέπει να διαθέτουν αποτελεσματικά συστήματα καταγγελιών και αν οι καταναλωτές δεν είναι ικανοποιημένοι θα πρέπει να υπάρχουν μηχανισμοί έννομης προστασίας που διασφαλίζουν μια δίκαιη έκβαση. Πρέπει να είναι σε θέση να τιμωρήσει τους παρόχους για καταχρηστική και άδικη επιχειρηματικές πρακτικές.

Advertisements
 

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

 
Αρέσει σε %d bloggers: